♥ Tamer Hosny .. The Legend Of Cenyury ♥
اهلن بكـــــــ منوريـــــــــن ـــــــــــــــــــــــــــــــــم المنتــــــــــدى
ازا كنـــــــــــــت عضــــــــــــــو فيـــــــــــــرجــــــــــــى التــــــــــــعرف بنفــــــــــــــــسك
وازا كنــــــــــــت زائـــــــــــــــر فيسعــــــــــــــــــــــــدنـــــــــا انضمــــــــــــــــــامــــــك لنـــــــــا
لكــــــــــــى تتمكـــــــــــــــــــن مــــــــــن الحصــــــــــــول علــــــــــ جميــــــــــع ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
المزايــــــــــــــــا
اهلن بكـــــــ منوريـــــــــن ـــــــــــــــــــــــــــــــــم المنتــــــــــدى
ازا كنـــــــــــــت عضــــــــــــــو فيـــــــــــــرجــــــــــــى التــــــــــــعرف بنفــــــــــــــــسك
وازا كنــــــــــــت زائـــــــــــــــر فيسعــــــــــــــــــــــــدنـــــــــا انضمــــــــــــــــــامــــــك لنـــــــــا
لكــــــــــــى تتمكـــــــــــــــــــن مــــــــــن الحصــــــــــــول علــــــــــ جميــــــــــع ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
المزايــــــــــــــــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

معلش محدش يزعل منى انى ال ما ادخل المنتدى اكتب لموضوع دا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كيمو ماندو
تيمورى جديد
تيمورى جديد
كيمو ماندو

معلش محدش يزعل منى انى ال ما ادخل المنتدى اكتب لموضوع دا Empty
مُساهمةموضوع: معلش محدش يزعل منى انى ال ما ادخل المنتدى اكتب لموضوع دا   معلش محدش يزعل منى انى ال ما ادخل المنتدى اكتب لموضوع دا Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 09, 2009 6:45 pm

اول كلامى متزعلشة منى يا صاحبى (احمد)او (تامر) متزعلشى انى ضيقتك فى يوم من الايام وبجد انا اسف ان كنت زعلتك او عملت حاجة زعلتك منى .[س تعرف انى والله حبيتك اكتر من نفسى حتى لما كنت ببقى زعىن منك كنت بخاف عليك وبحبك بردو.عارف انى زعلتك كتير بس اهه اخت نصيبى من الدنيا ........الدنيا اللى بتدى بس للاصف يا صاحبى بتاخد اكتر ما بتدى ....هو نا عندى مشكلة بس مش هقدر اقلها بس كل اللى هقوله لية الدني ظلمانى .وانا عمرى ما ظلمتها .....لية كل لما حاجة حلوة تبتدى الدنيا تنهيها ........ على العموم دا نصيبى فى الاول وفى الاخر بس .تعرف يا صاحبى انى بتمن انى اموت فى كل لحظة تعدى عليا........ عارف يا صاحبى كل مرة كنت بشوفك فيها واحنا بنا مشاكل ببقى عايز اجى اكلمك بس فية حاجة بعدانى عنك ........معلش انى اول ما اجى اشارك اشارك كدا وانا اوعدكم انى معتش هضايق حد فيكوا .متزعلوش اعزائى الاعضاء .وربنا يوفقق يا صاحبى انت واصحابى كلهم..... ومتزعلشى منى مرة تانية
معلش انى طلت عليك
لية كل حاجة حلوة عمره قصير؟؟؟
سلام يا صاحبى
قطرة ندى
نفسة يبقى تيمورى
نفسة يبقى تيمورى
قطرة ندى

معلش محدش يزعل منى انى ال ما ادخل المنتدى اكتب لموضوع دا Empty
مُساهمةموضوع: رد: معلش محدش يزعل منى انى ال ما ادخل المنتدى اكتب لموضوع دا   معلش محدش يزعل منى انى ال ما ادخل المنتدى اكتب لموضوع دا Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 1:18 pm

كيمو الدنيا مش وحشه احنا اللى وحشين والمفروض انك تحمد ربنا على كل حاجه وتقول الحمد لله على الحاجه الوحشه قبل الحلوه مش لما بتحصل حاجه جميله من ربنا بتكون مبسوط وفرحان ولما تحصل حاجه انت مش راضى عنها تزعل وتتمنى الموت يا كيمو انت مش تعرف حكمه ربنا فى اللى بيحصلنا ربنا مش بيجيب حاجه وحشه ممكن انت اللى مفكر انها وحشه بس هو رحمنا من الاوحش منها وبعدين يا كيمو خاليك متفائل واضحك للدنيا هتحس انك مستريح ومش تتمنى الموت او تظلم الدنيا الدنيا فيها حاجات كتيره حلوه بس انت اللى مش شايفها والمهم انك مش تزعل تامر منك تانى اوك

معلش محدش يزعل منى انى ال ما ادخل المنتدى اكتب لموضوع دا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لعيون برنسيسية المنتدى * قطرة ندى * تم رفع بروابط حصرية للمنتدى و باسم المنتدى مع اغانى حمادة هلال فى فيلم حلم العمر كااااااملة ....
» حصرى و لعيون برنسيسة المنتدى ( * قطرة ندى * ) و بدون اخفاء للروابط تحميل برابط واحد و باسم المنتدى لعبة زوما 2008 و دة طلب البرنيسية بالتحديد
» كلمات اغنيه محدش يقولى تامر حسنى ...
» اجمل الرسائل الررومانسية للموبيل ( غير منقول كتب بواسطتى ) .... ادخل و ابعت لمن تحب اجمل الرسايل .. .
» حصررررررررى و جديد على منتدى السوبر ستار تامر حسنى اغنية تامر حسنى من البومة القادم _ ( محدش يقولى ) حملها الان ....